مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:052020-10-21سياسي

فارس من| ایجاد پاسگاه انتظامی در کوهپایه بردسکن باید توسط ستاد کل تهران بررسی شود


جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ایجاد پاسگاه انتظامی در هر بخش یا منطقه ای حسب اعلام شهرستان و رعایت سلسله مراتب و تایید ستاد کل نیروهای مسلح صورت می گیرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، سوژه های ثبت و درخواست پیگیری درباره این موضوع را داشتند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در خصوص ایجاد پاسگاه  انتظامی در کوهپایه بردسکن، در ابتدا باید توسط شورای تامین و منطقه انتظامی در این شهرستان بررسی لازم صورت گیرد و در صورت ارسال فرآیند کار به استان و سپس توسط ستاد کل نیروهای مسلح کشور تصمیم گیری  می شود.

سرهنگ ابراهیم قربان زاده با بیان اینکه گسترش مقرها دارای یک فرآیند خاص است، افزود: دلایل ایجاد و پیشنهادها باید توسط انتظامی در شهرستان به استان اعلام شود.

وی افزود: بررسی ایجاد پاسگاه در کوهپایه  بردسکن در صورتی که به استان اعلام شود، فرآیند و مطالعه آن آغاز می شود.

قربان زاده فضای کاری در نیروی انتظامی را دارای شرایط ویژه مربوط به خود عنوان کرد و گفت: سلسله مراتب در نیروی انتظامی امری ضروری است و هرگونه اقدامی پس از تایید در شهرستان و استان، باید از طریق ستاد کل نیروهای مسلح کشور مورد بررسی و در صورت شرایط لازم به استان اعلام شود و سپس ازطریق استان به مناطق انتظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ایجاد پاسگاه انتظامی در کوهپایه بردسکن باید توسط ستاد کل تهران بررسی شود

فارس من| ایجاد پاسگاه انتظامی در کوهپایه بردسکن باید توسط ستاد کل تهران بررسی شود